Malta internship | day 18 & 19 - Reisverslag uit Lija, Malta van Inge - WaarBenJij.nu Malta internship | day 18 & 19 - Reisverslag uit Lija, Malta van Inge - WaarBenJij.nu

Malta internship | day 18 & 19

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Mei 2016 | Malta, Lija

[18] Donderdag 5 mei:
Zoals gisteren (woensdag) ben ik weer heel de dag bezig geweest met het maisonnette project. Ik heb de presentatie merendeels afgerond en het SketchUp bestand is ook al klaar. Om half 3 kwam R., een collega van onze leeftijd die heel erg goed is met het render programma 'Vray' die ons dus heeft uitgelegd hoe je omgaat met dat programma en je het beste 3D beelden kan tonen in de presentaties en aan de klant. Die uitleg duurde tot 4 uur en daarna ben ik gelijk aan de slag gegaan met renderen voor de presentatie.

In de avond was er voor Nederlanders een speciale avond geregeld om kroketten en frikadellen te eten bij Footloose, waar het erg gezellig was met velen Nederlanders. Daar zijn Annelies en ik tot 10 uur gebleven.

[19] Vrijdag 6 mei:
We hebben afgesproken met C. dat wij voortaan op vrijdag thuis werken van 9:00 tot 13:00. Omdat wij in de ochtend altijd best lang en vroeg onderweg zijn en op de terugweg ook, mochten we dus op vrijdag thuis werken. Het was ook echt zo ideaal. Ik ben om half 6 uit bed gegaan om mijn ouders op te wachten op het vliegveld, die om 8 uur geland waren. Daarna ben ik weer terug naar huis gegaan, zodat ik me om 9 uur aan kon melden op Hangout bij C., daarna heb ik mijn presentatie afgerond met de renders en heb ik die verstuurd naar C.. Ik heb toen S. een mailtje gestuurd wat ik daarna kon gaan doen en ik moest research doen voor een villa die een nieuwe 'home cinema', 'home gym', 'games room' en 'wine cellar' inrichting willen. Ik moest foto's zoeken op google voor deze ruimtes in een traditionele stijl.. Wat wij, Nederlanders, dus absoluut niet gewend zijn om mee te werken. Om 13:00 heb ik alles ingeleverd zover ik het had en had M. het goedgekeurd en gezegd dat het de juiste stijl is. In de middag ben ik met papa en mama langs Sliema Boulevard gelopen en later op de middag ben ik met mama naar St. Julians geweest. We zijn wezen eten bij Sliema ferries, bij een restaurant genaamd 'Cuba'. Daar gaan Annelies, Femke en ik ook vaak lunchen en het is daar zo lekker.