Malta internship | day 13 & 14 - Reisverslag uit Comino, Malta van Inge - WaarBenJij.nu Malta internship | day 13 & 14 - Reisverslag uit Comino, Malta van Inge - WaarBenJij.nu

Malta internship | day 13 & 14

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Mei 2016 | Malta, Comino

[13] Zaterdag 30 april:
We stonden op om 8:00, omdat Femke en Ilse om 9:15 met dolfijnen gingen zwemmen, moesten we er dus vroeg uit. We zijn met z'n allen (5) naar de Marine Park geweest, wat een kwartiertje met de bus was. Om 11:00 was het afgelopen en we namen rond 12:00 de bus naar Cirkewwa. Eenmaal daar aangekomen liepen we naar de loket om een kaartje te kopen voor Comino en om 13:10 ging de boot naar Comino / Blue Lagoon. EN WAUW WAT WAS DAT MOOOOOOI! Dit weekend wilde we even een chill weekend hebben, zonder gehaast en lekker ontspannen. We hebben heerlijk tot 15:30 op de rotsen gelegen, wat niet echt bepaald lekker lag, maar we hebben niks te klagen. Eline, Ilse en ik hebben nog in het water gezwommen, wat ERORM koud was, maar toen ons lichaam eraan gewend was, was het echt genieten. We namen de GoPro mee en hebben pogingen gedaan om leuke foto's en filmpjes te maken (die ik nog niet echt uitgezocht heb). Om 16:00 namen we weer de boot terug naar Cirkewwa en daarna namen we de taxi naar het appartement. Toen hebben we eten besteld en laten bezorgen en hebben we op ons gemak gegeten en ons klaargemaakt voor een avondje stappen in Paceville.

[14] Zondag 1 mei:
Zondag is vaak de niks doen dag hier, voor mij althans. Ilse, Eline en ik sliepen eerst uit, omdat we pas om 4 uur 's ochtends thuis waren. Om 11 uur besloten we eruit te gaan en een tosti te maken en rond 12 uur deden we onze bikini aan en gingen we op het dak van het appartement liggen bakken tot een uur of 3. Daarna hebben we nog ouderwets pesten gedaan met een kaartspel (ofcourse) en omdat ik me niet lekker voelde, ben ik nog even wezen slapen. Toen ik uiteindelijk wakker werd na een uur zijn we ons klaar gaan maken om weer te gaan eten. We besloten om ergens in Sliema bij de kust te gaan eten. Na 21:00 waren we weer thuis en zijn we optijd gaan slapen.