Malta internship | day 10, 11 & 12 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Inge - WaarBenJij.nu Malta internship | day 10, 11 & 12 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Inge - WaarBenJij.nu

Malta internship | day 10, 11 & 12

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 April 2016 | Malta, Sliema



*Een tijdje weggeweest, maar hier ben ik weer hoor! (sorry Bommeltjes!)

[10] Woensdag 27 april:
Weer een gewone stage dag. Ik moest in de ochtend een kastje voor een lobby in SketchUp maken, er was al een uitvoering van dat kastje, maar het moest in een net wat andere stijl gezet worden. Daarna ben ik bezig geweest met Photoshop, om een standaard houten deur te bewerken naar een houten deur met een mat glas erin (die als badkamer deur wordt gebruikt in een resort). Het was zo'n dag dat je allemaal van die kleine taakjes kreeg, maar ik was wel heel de dag bezig. Omdat het koningsdag was, hadden we deze avond een bootfeestje met 100+ Nederlanders. We mochten om 17:00 weg, zodat we nog voldoende tijd hadden om ons klaar te maken (omdat het van stage naar huis nog 1+ uur reizen is). Om 20:30 kwamen we aan bij Ta' Xbiex waar de boot zou vertrekken om 21:00. Het was een erg gezellig feestje en leuke (Nederlandse) muziek!

[11] Donderdag 28 april:
Ik ben verder gegaan met mijn opdracht voor de vergaderruimte, er moest een presentatie voor gemaakt worden met render foto's van SketchUp en alle nodige informatie over de meubels, vloer en muur bewerkingen. Om 15:50 landde Eline en Ilse in Malta, ze kwamen een lang weekend op bezoek bij mij. Dus ik ben wat eerder naar huis gegaan zodat ik ze kon opwachten bij het appartement en ze binnen kon laten. In de avond zijn we wezen uiteten en hebben we nog een drankje gedronken bij Soho.

[12] Vrijdag 29 april:
Omdat we op vrijdag maar tot 12:30 moeten, hebben we niet zoveel gedaan als dat we op de volle dagen doen, ik ben verder gegaan met mijn presentatie. Wat later in de ochtend heb ik op Pinterest rond gekeken voor nieuwe ideeën voor de Design Gallery, omdat het bedrijf net een maand op een nieuwe locatie zit, hebben ze nog niet veel kunnen inrichten. Mijn mini opdracht was dus om leuke ideeën te zoeken die ze misschien kunnen toepassen in de 'lege' ruimte voor de stalen en catalogus. In de middag hadden wij de verkeerde bus gepakt, waardoor we dus uitkwamen in Valletta en die busstation daar is net zo groot als Rotterdam centraal station.. Dus het was even wachten en zoeken naar de goede bus en het was zooooo warm. Uiteindelijk zaten we in de goede bus naar huis en waren we rond 14:30 thuis. Eline en Ilse zaten daar op ons te wachten en die hebben de hele ochtend lekker in de zon gezeten op het dak van ons appartement. Om 16:00 namen we de bus naar Golden Bay waar we om 18:30 zouden gaan paardrijden met zonsondergang, wat echt een hele leuk ervaring was! Ik moest vast aan de man die van de organisatie was, maar omdat ik paar jaar geleden elk weekend deed paardrijden, wilde ik ook even los. Dus na een halfuur vast te hebben gezeten aan die man, vroeg ik of ik ook los mocht (wat dus mocht), het ging een kwartier goed.. Toen mijn paard te dicht met z'n hoofd bij de kont van Femke's paard kwam en mijn paard helemaal begon te stressen en te rennen. Femke's paard begon 2x te stijgen en mijn paard ging er leuk vandoor. Ik kon hem net optijd remmen, anders hield mijn paard de rest van de groep in en niet alle paarden kunnen het met elkaar vinden. De man van de organisatie noemde mij een 'troublemaker', het had zo mijn tweede naam kunnen zijn.

  • 02 Mei 2016 - 21:55

    Harry:

    Goed bezig, troebelmaker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Hallo! Mijn naam is Inge en ik ben een gewoon, studerend meisje die graag reist. Ik studeer interieuradviseur in Rotterdam en ik ben graag creatief bezig. In mijn vrije tijd doe ik graag fotografie en ben ik het liefst creatief bezig met zowel tekenen op papier of ontwerpen op mijn laptop.

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 12017

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 25 Juni 2016

Malta | Internship Abroad

20 Februari 2016 - 22 Februari 2016

Dulbin 2016 | citytrip

17 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Canada 2015

13 April 2015 - 17 April 2015

Copenhagen 2015 | schooltrip

Landen bezocht: