Canada | day 10 - Reisverslag uit North Vancouver, Canada van Inge - WaarBenJij.nu Canada | day 10 - Reisverslag uit North Vancouver, Canada van Inge - WaarBenJij.nu

Canada | day 10

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 Juli 2015 | Canada, North Vancouver

Ik persoonlijk ben geen fan van Vancouver, het is te toeristisch, te druk en teveel hoeren/zwervers die er rondlopen. Begin middag zijn we naar de Capilano Suspension Bridge gegaan (waar ik 6 jaar geleden ook ben geweest, maar goed) en daar hebben we gelijk geluncht. Toen we het eenmaal gezien hadden, was het alweer het einde van de middag. Toen zijn we naar Park Royal Shopping Centre geweest, wat nog niet af was en niks voorstelde.. Dus zijn we maar doorgereden naar Capilano Mall, waar ook niet veel te beleven was, dus reden we door naar Lonsdale Quay Market, waar ook weer niks te doen was. Dus besloten we maar weer terug te gaan naar het hotel, waar we weer wat gezwommen hebben.

  • 31 Juli 2015 - 20:19

    Jasper :

    Ik benader je maar zo want ik kan niet een manier vinden waarop ik je persoonlijk een berichtje kan sturen. Maar het is echt een hele mooie vakantie. Ook Alaska is echt geweldig! Ik had ook gelezen dat je nu in Canada zit. Ben daar 5 jaar geleden ook geweest. Ga je nog verder het land in en heb je nog lang te gaan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Hallo! Mijn naam is Inge en ik ben een gewoon, studerend meisje die graag reist. Ik studeer interieuradviseur in Rotterdam en ik ben graag creatief bezig. In mijn vrije tijd doe ik graag fotografie en ben ik het liefst creatief bezig met zowel tekenen op papier of ontwerpen op mijn laptop.

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 11957

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 25 Juni 2016

Malta | Internship Abroad

20 Februari 2016 - 22 Februari 2016

Dulbin 2016 | citytrip

17 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Canada 2015

13 April 2015 - 17 April 2015

Copenhagen 2015 | schooltrip

Landen bezocht: