Canada | day 9 - Reisverslag uit Squamish, Canada van Inge - WaarBenJij.nu Canada | day 9 - Reisverslag uit Squamish, Canada van Inge - WaarBenJij.nu

Canada | day 9

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 Juli 2015 | Canada, Squamish

Na het ontbijt reden we richting Pemberton, waar we naar een Gun Ranch gingen. Daar hadden we gereserveerd om rond half 11 te mogen schieten met bepaalde wapens die we konden uitkiezen doormiddel van pakketten. Ook ik mocht even schieten met een Rifle en dat was echt vet! En het verbaasde iedereen en mezelf dat ik er ook nog goed in was. Na het schieten reden we door naar Squamish, waar we een rondleiding kregen in een koper mijn, wat erg interessant was. Aan het eind van de middag, na de rondleiding, reden we naar ons hotel in North Vancouver. Daar hebben we gegeten bij Boston Pizza (ik ga die plek echt missen!) en in de avond hebben we nog even gezwommen in het buiten zwembad bij het hotel en met de GoPro gefilmd natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Hallo! Mijn naam is Inge en ik ben een gewoon, studerend meisje die graag reist. Ik studeer interieuradviseur in Rotterdam en ik ben graag creatief bezig. In mijn vrije tijd doe ik graag fotografie en ben ik het liefst creatief bezig met zowel tekenen op papier of ontwerpen op mijn laptop.

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 12012

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 25 Juni 2016

Malta | Internship Abroad

20 Februari 2016 - 22 Februari 2016

Dulbin 2016 | citytrip

17 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Canada 2015

13 April 2015 - 17 April 2015

Copenhagen 2015 | schooltrip

Landen bezocht: